Didoss Ben düşünüyordum aslında ama 2 sezeryanım var istanbuldayım, dr ve ebe ücreti konuşucam öncelikle beni aşarsa yüne sezeryan olurum. İstemekle olsa keike evet korkumda var ama bi ebe var baya başarılı bu konuda evde doğum suya doğum hastanede suya doğum hepsinde iyi. Dediğim gibi maddi olanaklar elverirse isterim..