tkkece Ben galiba çok heyecanlı olduğum için bebeğime üstüne tam olsun diye hep yeni doğan 0-1 ay kıyafetleri alıyorum ama eşim belki bebek iri doğar hiç giyemez 3-6 ay kıyafetleri al diyor sizce haklı mı?
guneykeremsmom tkkece evet haklı bence kücük şeyler yerine büyük almalısın iri değil normal doğsa bile hızlı büyüyolar
dilaradoyan tkkece haklı kesinlikle. İri doğmasa da zaten büyüyecek 2 ay sonra giyecek. Yani ben bana hediye gelirken bile diyorum ayında almayın büyük alın. Küçülüyor kıyafetler ama büyük olursa çocuk zaten büyüyecek mutlaka giyecek
nevaneva tkkece evet eşiniz haklı ben yenidoğan 0-1 olarak 2 3 tane anca aldm geri hep 0-3 ay aldım boyu kilosu nasıl olcak bilmiyoruz doğumdan sonra ihtiyaca göre alcam yine