irmmoom [silindi] ben hamileliğimin başından beri gidiyorum 34. Haftamdayım çok memnunum doğum için nasıl olur bilmiyorum 😂😂
irmmoom [silindi] çok memnunum aşırı Güler yüzlü ve her şeyi anlatır geçiştirmez benim için çok önemli bu şekilde olması çoğu kişiye de tavsiye ettim çevremden gidiyor hepsi
irmmoom hhllyyaa numarasını istemedim ama instagram dan ne zaman yazsam 1 saati bulmaz cevap veriyor acil bişey olursa hastaneyi arayıp asistanına bağlanabiliyorsunuz
irmmoom havvagulaktas benim zorunlu sezeryan olacak 28 bin dendi diğerleri konusunda bir bilgim yok 🥹