Umuteymen65 ilk hamileliğimde de yaptırmıştım bu hamileliğimde de dün yaptırdım. Bu sefer zorlandım açıkçası ama çok araştırdım Canan karatay’ın kitap setleri var bizim evde desteklediğim çok şeyi de vardır. Ama ona rağmen yaptırdım 2 dilim baklavaya eş değer verilen içecek, ben sabah aç karna olunca biraz mide bulantısı falan yaşadım bir de tatlıyı hayatımdan çıkarmıştım 1 yıldır o yüzden ağır geldi. Ama şeker hastalığı, gizli şeker vs varsa daha tehlikeli bebek için de o sebeple yaptırdım