Arkadaşlar merhaba 23 haftalığım daha çok erken olduğundan biraz endişe ettim bir oğlum var 6 yaşında oyüzden hamileliğim tam olarak nasıldı çok hatırlayamıyorum ama anladığım kadarıyla oğluma hamileyken son üç ay karnımda sanki bebek kendini bir yere topluyor ittiriyor bacaklarıyla yada başıyla da öyle bir sıkıştıma ve karın gerginliği hissi hissediyordum vajinama da baskı yapıyordu şuandada aynısını hissediyorum aceba bebek mi kendini gerdiyor sancı mı bu aeasa hareketli olduğunda oluyor genelde vajina danda sanki birikmiş hava kabarcıkları çıkıyor arada umarım mideniz bulanmamıştır bekliyorum değerli yardımlarınızı