Kızlar artık 32+4 haftalık olduk. Bebeğim eskisi kadar hareket etmiyor sadece baskısını hissediyorum.
Bazen üst kaburgalarımda bazen alt karnımda, vajina çevresinde hissediyorum.
Doktor hareketlerini say,günde 10 defa hareket hissedersen her şey yolundadır demişti. Ben eskisi kadar tekme şeklinde hissetmiyorum, ara ara sıçramaları oluyor onun dışında sade baskı.
Ben hangisini sayacağım? Tahminen değil gerçekten bilenler cevaplarsa sevinirim. 🌸