tkkece ilk oğlumda çok aktiftim günlük 1 saat yürüyüş mutlaka yapardım 37 den sonra günlük sonra hurma, ananas, ahududu çayı tükettim, günlük ev süpürdüm, mutfakta yemek yaparken, diş fırçalarken sürekli squat yaptım, akıla geldikçe örnek yürüyüşü yaptım, gün içinde 2 şer 2 şer merdivenleri inip çıktım, her gece korunmasız ilişki, son gün gölde bisiklet sürdüm 38+4 de geldi, şimdi kızıma hamileyim yine aynı şeyleri yapacağım. Ne kadar aktif olursan o kadar iyi oluyor