Hanımlar dayanamadım kan testi verdim bugün 10.gün bitti beta değeri 2.81 çıktı erken gebeliktede pozitif çıkmıştı. Dün daha koyuydu bugün daha silik çıktı. Reglime 3 gün kaldı Bu ay çok kasık ağrısı batma çok yaşadım tabiki yeterli değil gebelik için umut ediyorum işte açıkcası git gide umutsuz olmaya başladım 4 yıldır deniyoruz çatlatma iğnesini 2 kez deniyorum yorumlarınızı bekliyorum.