edanur__ ben yedim de ne oldu, ikinci gebelik rahat geçiyor en azından 🤭 ilk gebelik ve lohusalık beddua dolu bende 💁🏻♀️ tutar derler ahi böyle zamanlarda insanların. Çok ah ettim. Ahhh ah! Şu an daha rahatım. İlkin duygusal tecrübesizliği de yorucu. Mesela görümcem ben alacağım bu çocuğu siz başka yapın derdi aglar dururdum ne münasebet nasıl böyle konuşur, şakası bile iğrenç diye. Şimdi de diyor ben alırım diye, evlen kendin yap, kurudun kaldın, artık menapoza gireceksin diyorum morarip kalıyor. Benim canım sıkılacağına onların sıkılsin 😊