Bebeklerin 27-28 haftalara kadar düzenli bir hareketi olmuyor bence zaten, bir günleri bir günlerine tutmuyor bence ya da etseler bile o kadar hissetmiyoruz. 30dan sonra daha düzenli olmaya başlıyor, hıçkırıklarına kadar hissedilmeye başlanıyor, birden yüksek bir ses duyduğunda korkuyor tekmeliyor ona kadar hissediliyor . Özellikle 30dan sonra gün içinde olan hareketlerini de daha çok hissediyor insan. Yani benim için anlattığım gibi oldu hepsi