Karaciğer donörü oldum iki yıl önce puan 3 çocuğuma hamileyim ameliyattan sonra sol tarafıma hep bir ağrı girerdi doktorlar bir şey yok diyor suan da ara ara bir ağrı giriyor sol tarafıma hayır olsun bir doktor yapısıklık olduğu rahim büyüdükçe de o yapısıklıgı cekmıs olduğundan ağrı olduğunu dedi öle işte ☺️