Duruli55 Kızlar yanağımın alt kısmında kistik dokununca sert asla geçmeyen kistik sivilce var dr ne verse geçmedi minik olanlarda tekrarlıyor sizdede aynı durum oldumu hiç
aybalasmom Duruli55 bende de var büyük bir şey hamileliği öğrendikten birkaç gün sonra çıktı şu an 9+3 mü ama hala aynı şişlikte devam ediyor bazen patlıyor ama hiçbir değişiklik yok ben de dokunmuyorum bi zararı olur ya da daha fazla çıkar diye
aybalasmom Duruli55 neden olabileceğini söyledi mi acaba doktorunuz hormonlardan mı. Ben de yarın gidicem unutmazsam sorayım bir
Duruli55 aybalasmom valla hormon falan demedi çünkü benim gebelikten öncede vardı ama ara sıra geçiyordu şimdi hiç geçmiyor