Aylizinannesii Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin. Benim de 2.dogumum doktoruma kendi gelmesini bekleyebilir miyiz diye sordugumda bana ilk dogum olsaydi seve seve bekleyecegini ama 2.dogumda risk almadigini 38-39.hafta arasinda bir gune alacagini soyledi tabi her doktorun gorusu farklidir. 3.dogum olsaydi o haftalari bile beklemem 37de alirdim dedi.