Adete bı gün varken betam 7.19 idi ben hergun gebelik testi yaptım testlerim koyulasti ama adet gunumde hafif bı lekelenme oldu iki.gun sonra tekrar çok az geldi ama bugün aşırı gelmeye başladı baya koyu kahverengi idi ama şuan bordo renkte gelmeye başladı yarın doktor randevum var ama başına boule gelip gebeliği ilerleyen var mı acaba şuan 4+5 im