Grimsi aynı durumdayım dün test yaptım elimde innovita vardı silik çıktı akşam kan verdim 1.03 bugün daha da koyulaşmış 5 dk içinde çıktı ikiside labaquick yaptım o da çok silik days comfort erken gebelik aldım onda kıl gibi var zar zor görünüyor anlayamadım. İlk bebeğimde 1 Ekim 1.6 5 Ekim 38 7 Ekim 78 11 Ekim 331 çıkmıştı umarım bunda da yükselme olur oğlum da da hep silik çıkmıştı. Umutlanmak istemiyorum 7 aydır deniyoruz.