dyann1 Kızlar ayağımda nasır çıktı hatta nasırlar kına iyi olur derler ama bebeğe doğum izi olur diyen de var sizce olur mu yada bildiğiniz bi teknik varmı 🤔🤔
aybalasmom dyann1 yok ya hiç bi şeycik olmaz. Eşimin kuzeni 8. Ayında saçlarına komple kına yaptı önceki çocuklarında da yapmış kimyasal değil bi şey değil güvenle yapılabilir.