Bende 28 haftalık oldum. 2 oğlum var. Şimdi Kız olucak inşallah. Hala isim bulamadık. Dün akşam hep birlikte kura çektik büyük oğlum aleyna istiyor. Benim hiç düşünmediğim. 2.oğlum elif diyor. Çevremde çok var.
Mihra düşünüyordum kimse olumlu bakmadı.
Eşimle Elisa olsun dedik. Anlamı da çok güzel. Doğana kadar daha değişmezse Elisa diyoruz 😂