Kbra_gkcay 7 haftalık içime erkek doğuyor ama gönlüm kızdan ve yana tabiki öncelik sağlıklı olması 🙏😌
Bussbety Kbra_gkcay ben hep erkek hissettim hiç kız hissi gelmemişti bana ve suan allah izin verirse oğlum olacak . Hayırlısı olsun insallah
Tontis2025 Kbra_gkcay sağlıklı olsun inşallah rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin cinsiyet hiç önemli değil♥️♥️
Kbra_gkcay Bussbety ilk bebeğimde erkek hissettin erkek oldu ikincisinde yine erkek hissettim yine erkek oldu bundada hep aynı his 🫣 inşallah sağlıklı olurda bakalım 😌