Ztkn2 kızlar herkesin postları yüzlerce insan tarafından cevaplanır ama ben post açarım kimse yazmaz neden böyle oluyor postlarım sayfaya düşmüyor mu ya da kimse yardımcı olmak istemiyor mu ?
Yazmelegi_ Ztkn2 sayfaya düşmesi için yorum yapın sürekli yoksa altta kalıyor postlar,gördükçe ben elimden geldiğince cevaplıyorum 🫶🏻
Zge12 Ztkn2 canım bildiğim konularda bende yardımcı olmaya çalışıyorum ama belki postların altta kalıyorsa görmüyo olabiliyoru, öyle düşünme
Eldgrn Ztkn2 Postlarınızin bir kısmı nasıl geçiyor günlük sorusu sizinle aynı dönemi günüü yakalamak zor yani onlara yorum gelmemesi normal, diğerlerine zaten cevap gelmiş sizi tatmin etmiyor gelen cevaplar galiba
Eldgrn Postuna yorum yaparak üstte tutabilirsin bu sayede bilgisi olan yazar. Onun dışında altta kaldığı için bilgisi olan görmeden postun aşağıda kalır.
Anonymouse Aynı şeyden benden muzdaribim geçen gün bir şey danışmak istedim cevap gelmedi bile ama saçma sapan konulara bi ton cevap geliyor anlamıyorum
Kvsr46kvsr Ztkn2 aynen valla 😅 ben elimden geldiğinde bildiğim herşeye yorum yapmaya çalışıyorum. Genellikle hamilelikle doğumla ilgili olanlara tabi.. ama bana ya hiç gelmiyor yada bi tane yorum geliyor 🤣