Surakrkya ne güzel bebeğiniz için en doğru kararları vereceksinizdir ben ilk gebeligimden beri bazı konularda çok katıyım blki yanlış gelenlerde olabilir ama oğlum 3.5 yaşında keşke demedim inşallah kızımda da bu kararlılıkla devam edeceğim mama konusunda katı değilim sütüm yetmezse yada olmazsa illaki vereceğim.biberon ,emzik kullanımına karşıyım, yürüteç,sallayarak uyutma falan asla düşünmüyorum