Yazmelegi_ nurmltli61 ben genel anestezi aldim odada takıldı ama spinal ve epidural durumunda uyuşturduktan sonra da takılabilirmis Korkmayın basit bisey acımıyor
DuruDefne_mommy nurmltli61 özel hastane de isteğe bağla epidural sezaryen oldum odam da hazırladılar beni sondayı da o zaman taktılar ameliyat tan önce ama hiç bisey hissetmiyorsun merak etme
Iremorhan123 nurmltli61 benim ameliyathanede spinalden sonra takıldı. Yürümeden önce odada çıkarıldı. Hiçbir şey hissetmedim
Nehir-Poyraz nurmltli61 ilk doğumde genel diye gittim önce takıldı ama spinal oldum. İkincide spinal oldum direk o yüzden uyuştuktan sonra takıldı. Ama uyuşmadan takıldığı zamanda öyle bişey hissetmedim acı falan yoktu. En korktuğum şeydi burda okuduğum şeylerden dolayı ama hiçbişey olmadı
YavruKurtveAnnesi nurmltli61 benim önce taktılar hissetmedim bileee çok abartarak acıdığını anlatan olmuştu hiç korktuğum gibi olmadı
Devran Genel anestezi sezeryan oldum ben uyumadan bana dokunmayın dedim çok ağlıyordum önce sakinleştirici sonra bayıldım sonrs takmışlar yarı ayıkken çıkarttılar off dedim sadece annem elimi tutuyodu ama saniye içindeydi yani dayanılmıycak gibi değildi