Annem de hapşurunca öksürünce idrar kaçırıyor tabi o çoluk çocuğa karışmış ister istemez eskiler ağır da kaldırıyordu bağda bahçede iş de yapılıyordu. Ona idrar torban sarkmış denildi ameliyat olması gerekiyor ama yaş 50 tabi 😊😇 ben 25 yaşındayım inanın özellikle son 1 senedir (evlendiğimden beri) ben bile hapşurunca bir iki damla idrar kaçırır oldum. Doğum da yapmadım halbuki. 1 sene markette çalıştım acaba ağır kaldırmaktan mı oldu bilemiyorum veya genetik mi… ama enfeksiyonla mantarla ilgisi olduğunu sanmıyorum ben liseye giderken de yani kızken de mantar geçirdim enfeksiyon da geçirdim hiç de idrar kaçırmıyordum. Sinir stres de tetikliyormuş. Rahmini kas-gevşet-kas-gevşet. Böyle egzersizler varmış canım deneyebilirsin