Betulumsuakay bende rahim filmi çekildim bana hiç zor gelmedi 🤯tabii herkesin acı eşiği farklı ama benim ilk bebeğim sezaryen ikincisini normal doğum istiyorum nasip olursa İnşallah yurt dışındayım dr normal olmasında sakınca yok dedi bakalım nasip, sezaryen benim için gerçekten zordu toparlanmam epey zaman almıştı bu yüzden tekrardan o anları yaşamak istemiyorum tabii vajinal doğum da çok çok zor diyorlar ama Rabbim kadını o şekilde yaratmış ve yardım edeceğine inanıyorum ben 🤲🏻🤗