Kızlar selamlar
10+4 deyim, bu süreçteki herkes için sağ salim bebişlerimizi kucağımıza almak nasip olsun 🥰
Yatma pozisyonunda isem hapşırma sonrası kasıklarıma ağrı giriyor özellikle sırt üstü yatıyorsam dün gece sırt üstü yatarken hapşıracağımı fark edip yana dönmek istedim o sırada istemsizce kendimi sıkmış gibi oldum tam hapşıramadım ve kasıklarıma o an inanılmaz ağrı girdi 1 dk falan sürdü ama çok korktum üstüne bi kaç defa daha hapşırdım bişi olmadı ama dünki ağrıdan çok korktum bebeğime zarar vermiş midir diye sizlerde benzerini yaşıyor musunuz ?