epltkp benim sürecim rahat ilerlemişti. 38+0 da çatı muayenesi oldum 2cm açılmam vardı doktorum 2 gün sonra gel başlatalım zaten biraz kurcaladım demişti. Bu 2 gün içinde günde 3 öğün sıcak duşun altına girip squat yaptım, zaten muayene olduğum akşam nişanım gelmişti, 2 gün sonra hastaneye gittiğimde yaklaşık 4cm olmuştu açılmam. Sabah 11 gibi suni sancı taktılar sancılarım cihazda çıkıyordu ama ben bi süre hissetmedim, açılmam 6cm olana kadar 😂suni takıldıktan sonra bi saat sadece dinlendim sonrasında sürekli yürüyüş yaptım koridorda zaten 6cm sonrası çok hızlı gelişti, sancıları hissetmemle beraber epidural istedim 2-3 saat içinde de doğurdum, bütün sancıyı odamda çektim doğumhaneye yürüyerek gittim tam açılmayla, çatala çıkmamla inmem yarım saat filan sürdü. Sabah 11 de girdim beş buçukta doğum oldu ama toplasınız 2-3 saat sancı çektim. Burda anlatılan suni sancı hikayelerinin korkusuyla gitmiştim hiç stres olmama gerek yokmuş herkesin kendi bünyesi kendi stres yönetimi ve acı eşiğiyle alakalı. Şimdi 2.ye hamileyim 22 haftalık tek korkum sezaryen olmak zorunda kalırsam naparım diye 😂