9+4 gebeyim günde 5-6 defa kusuyorum. Yediğim herşeyi en geç 30 dakika içerisinde çıkarıyorum. Halsizliğim var. Prilam bende hiçbir işe yaramadı yoğun bulantı yaşıyorum. Hiç hayat kalitem kalmadı üstelik kendi butiğim var ve işe gitmem gerekiyor oraya bile gidemiyorum. Bebek beslenebiliyor mudur? Cunku yedıgım hıcbrısey vucudumda kalmıyor. Bu yüzden hastane yatısı olan oldu mu?