Kızlar ben İngiliz Filologuyum (dil bilimci) aynı zamanda özel bir kurumda çift dilli bir sınıfta İngilizce sınıf öğretmeniyim. 3.5-4 yaş sınıfım. Oğlumu da doğduğu andan itibaren İngilizce konuşarak büyütmek istiyorum. 3 gecedir İngilizce hikayeler okuyorum ve artık tepki de vermeye başladı 😍🫣 Sizin tecrübeleriniz var mı bu konuda?