Cmrdznl Annelerim hangi markayı kullanıyorsunuz ben siveno almıştım ama lekeleri çıkarmıyor. Ekstra bir leke çıkarıcı kullanıyor musunuz?
Edafmo Cmrdznl siveno doğallık olarak güzel ama maalesef dediğiniz gibi leke çıkarmıyor. Ben ilk çocuğumda siveno ile yıkadıktan sonra çıkmayan lekelere babyme nin çamaşır suyu tozunu kullandım sonra tekrar siveno ile yıkayıp çift durulama yaptırdım. Şimdi de hamileyim yine öyle yapacağım
user876544926 Cmrdznl ben e bebek’in kendi markası olan sıvı deterjanı kullanıyorum daha taze bir anneyim. Leke çıkarıcı almamıştım dün akşam bir kaka faciası yaşadık zıbını katı beyaz sabunla çitiledim lekesi çıktı. Sabun tavsiye edebilirim yani ☺️
Happyka Edafmo canım duru sabunu var ya onu kullanın leke herşeyi çıkarıyor, sıcak suyda yıkayıp 30 dk falan bekletiyorum yada bir gece , sabah yıkıyorum missss gibi
xEndless Edafmo Birkaç yorumda siveno ağır kokuyor vs diyenler var öyle mi ? Bende deterjan alcam karar veremedim duru granül cok oneren var makineyi mahvetti diyen de aşırı kararsız kaldım
Edafmo Cmrdznl onu hiç bilmiyorum ama genelde doğal içerikli ürünler leke çıkarma konusunda pek iyi değil diye biliyorum
gokerhalideda bende baproy kullanıyorum, leke çıkarıcı olarakta filenin actisoft beyaz sabun deterjanıyla destekliyorum. şuana kadar da çıkmayan leke sorunu hiç yaşamadım.
gayeozlem88 Yeni doğacak minnoşun cildine değecek şey temiz olsun istiyorsan ecos3 markasına bakmalısın gönül rahatlığıyla öneririm