Mskaya ben hep anneanne,dede ve teyzeye alıştırdım sürekli beraber vakit geçiriyoruz ilk doğumda kızımı kardeşime bıraktım çokta güzel ilgilendi gecede babaannesi baktı babasıyla beraber ama ben hep anlattım doğuma giderken 2 yaşındaydı kardeşini alıp geleceğim diye bu şeklide krizsiz geçti bizim ama benimkiler alışık