Bende iki tane kanama alanı vardı ama yinede keseyi gördüğümüz an aspirine başlamıştık kalbini duyuncada iğneye başladık şuan hem iğne hem aspirin aynı anda kullanıyorum , 9. Haftaya kadar kahverengi lekelenmem oldu ara sıra doktorum altif kırmızı kanama olmadığı sürece ilaçları kesmeyeceğini söyledi ilaçları kesmenin içerdeki kanama alanından daha riskli olduğunu söyledi ama yakın takip etti beni hep 1 hafta aralıkla kontrole gittim hatta bazen daha erken 4-5 güne bir gittiğimde oldu kanama alanlarını takip etti büyümediler çok şükür büyüseler belki keserdi ilaçları hiç bilmiyorum o konuda bişey demedi ama kanama alanları sabit kaldı, tamamen yok olmaları ise 13. Haftayı buldu . Şimdi 15+2 deyiz şükür sıkıntı yok