Sebahat42 Karabulut canım ben isalden hastanede yattım o zaman basur cok kötü sızo yapıuodu ordakı hemşireye söledım normal nemlendırıcı el kremı verdı onun cok fazdası olmuştu
Taila Canım doktoruna danışıp kullanman daha doğru olur bende bağsur yok ama şöyleki nasıl söylesem insan çekiniyor tam olarak makat bölgemde sanki bağsur varmış ama geri gitmiş gibi bi deri fazlalığı var yani önceki hamileliğimden kaldı sanırım anlam veremiyorum 🤷🏼♀️ Şimdi bende 32 haftadayım kanızlıktan dolayı çok sıkıntı çekiyorum ama kanama falan olmuyo şükür sadece sanırım o bölgemde yırtıklar oluştu çünkü bazen popomda ıslaklık hissediyorum çok fazla olmasada ben bunu farkediyorum ki o yırtıklardan dolayı sızdırma yapıyor barsaklar herhalde 🤔 öyle okumuştum.. ama bağsur ağrılı ve kanamalı bi problem sanırım başıma gelmedi onyüzden sana tek tavsiyem doktoruna danışmadan kullanma ilaç canım.. bende çekiniyorum doktoruma bu problemimi söylemeye bide söylesem bile bi çözümü yok sanırım illaki doğum yapmam lazım ondan sonra tedavi edilir herhalde 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Karabulut Taila cok MihriiFb benim bekakarken de vardi ilk hamileligimde vardi ama bu sekilde aci hissetmiyordum yuruyemiyorum oturamiyorum simdi bu kullandigim ilaclar fayda ediyodu simdi etmedi nedense napicam bilmiyorum doktora gotsem yine aynisini vericek.. dogumda vardi bende dogurunca da makatim catlamis afedersin buyul abdesti yaparken feci sekilde aciyodu ve her tuvaletim geldiginde aglamaya basliyodum sonradan nedense 1 ay falan cektim gecti
Atafra Geçen hafta çok ağrılı bir şekilde aynısını yaşadım.doktorum proctolog önerdi aynı gün geçti kullanır kullanmaz.doktoruna sorup kullan istersen.çok geçmiş olsun inşallah sizede iyi gelir🙏🏻
MihriiFb Ases54 aynı dertteyiz canım 😫 ben daha 17 haftaligim ama kızken den var bu dert benim başımda. Korkuyorum da nasıl geçer hamilelik nasıl doğum olur sonrasında ne olur 😓😓 bir fikrin varmi
busrasafak Ases54 hahaha aynen yaa 34 haftaligim bi gecse cok krkuyorum dogum anindan bunlae yuzunden
Ases54 MihriiFb bişey olmuyor ya içerde değilse ama biraz büyüyor ben de anlamadım 2. Doğumum olcak inşallah toplamda 3 meme oldular doğumdan sonra fırsat bulursam göatercsm çnkü kadınlarda bağırsak sarkmasıda aynı oluyormuş hiç ilaç kullanmadım kaşıntı oluyor arada 🤦🏻♀️
Derin6565 busrasafak benim dogum esnasinda cikti ikinmaktan dogumdan sonrasi kabussss ikinci gebeligim sirf basur için sezeryan olucam
MihriiFb Ases54 yabi ikisi de dışarı da ama ikinci gelen de fark ettim içeriden büyüyen birşey 🤷♀️ igrenclesmek 'te istemiyorum 😀 ama ben zamanında acısını çok çektim, kanadı çatladı etrafı kabız oldum sürekli. Sizde böyle birşey yokmu
Ases54 MihriiFb kabız olunca tabi sıkıntı oluyordur ama ben Zorlamam hiç bi kere kanamıştı evet ama bi daha hiç olmadı ırsi mi ne bende niye oluyo anlamıyorum ama bugünden beri kaşıntı fena 🙄
Karabulut MihriiFb suan oturamiyorum yuruyemiyorum cok canim yaniyo napicam bilmiyorum ben hep bu dertten yaniyorum ama bagsurdan ama cikiyodu sonra kendiliginden iniyodu acima olmuyodu
Vildanpasal61 Günaydın arkadaşlar aynı durum bendede var hamilelik önceside yaşadığım bi durum genelde ırsi ailemde olmayan yok😀Ben doktoruma bu durumu söyledim beni iç hastalıkları doktoruna yönlendirdi sağolsun o doktorda çok iyiydi o zaman 1.trimester döneminin sonundaydım bana daflon adında bi tablet ve protect adlı kremi verdi açıkçası hapı kullanmadım ama kremi kullandım etkisini biraz gördüm ama size tavsiyem sabahları aç karnında iki bardak ılık su içmek çok işe yarıyor ve kremden ziyade hakiki zeytin yağı daha iyi geldi çok şükür şuan iyiyim doğumdan sonra daha sıkıntılı oluyorsun diye duydum Allah hepimize kolaylık versin 🙏
MihriiFb Karabulut ah canım geçmiş olsun. Bende hep öyleydim işte gecelerce sızlamasından uyumadığımi bilirim. Insalllahhhh olmaz doğumdan sonra da
MihriiFb Ciciletto 10 mu 😶😶😶😶 ay şaka mı bu sürekli çıkan birşey miiiii benim de iki oldu ama daha da cogalir mi kiii