esra34_ Kızlar 2 gündür karnım taş gibi oluyor kasığımda bebek sanki baya aşağıda gibi hissediyorum aynı durumda olan varmı
Edamurat58 esra34_ 23 haftalığım ve sürekli öyle erkek bebek aşagıda olur diyo herkes ama yürüyemez hale geliyorum artık asagıdan çıkacak gibi baskı yapıyo ayaklarımı duvara koyup yatıyorum biraz rahatlatıyo ama suan böyleyse büyüyünce düşünemiyorum çünkü gerçekten dayanılmaz
Melikeakkc esra34_ bende 29+3 üm. Çok iş yapar yorulursam yada stresten taş gibi oluyor. Eğer yorgunsan biraz dinlen kalkma hiç, yoksa genel olarak alt bölgem de ağrı var ama dayanılmıcsk gibi değil. Bel ağrımda oluyor
esra34_ Edamurat58 vallahi al benden de o kadar bide benimki kız 2. Hamilelik 1. Erkekti böyle bsiis yoktu kasılmalar dan kibirdayamiyorum anlamıyorum ki niye böyle oluyir kasilma içinde erken daha kasığımda yerleşmiş sanki bebek
Kbr-cnbrc Kızlar yarın 22 haftalık olcam benimde acayip kaşık ağrım var ve afedersiniz popoma vuruyo ağrı poponun yanlarına bende ilerki süreçten çok korkuyorum yaa erkek bebek benimde
esra34_ Kbr-cnbrc vajina ve makat a benimde vuruyir kaşığa yerleşmiş sanki ya her an dogurcam gibi his ediyirum 2. Hamileliğim bide 1. Normal doğum du acaba erken mi gelcek diye düşünüyorum
Kbr-cnbrc esra34_ evet insan erken gelecek diye korkuyor benim ilk doğumum da erken doğmuştu kızım ama böyle ağrılarım yokdu şimdi riskli daha çok korkuyorum inşallah atlatırız bu süreci ya hamilelik gerçekten çok zor
esra34_ Kbr-cnbrc benim de 1. Bebeğim erken doğum riski vardı zar zor 38+2 ye vardık 32. Haftada ağrılardan kasılma şikayet ile gitmiştim erken doğum riski var dedi aynı şikayetler yine daha 29. Haftada başladı korkuyorum ya erken doğarsa 🤦🏻♀️🥹
Kbr-cnbrc esra34_ inşallah doğmaz cnm ya ilkini atlatmışsın bunuda atlatırsın inşallah ya doktor kontrolüne her hafta mı ayda 1 mi gidiyorsun?
esra34_ Melikeakkc valla 3 gündür resmen tam agirlastim ayilirken bile dizlerimi kırarak eğiliyorum bı yandan da bı elimle karnımi tutuyorum o derece
esra34_ Kbr-cnbrc evet 1 ayın dolmasına az kaldı o yüzden gitmedim günümü bekliyorum ya ekstra açıkçası Altan muayeneden de korkuyorum biraz 1. Normal doğum oldu zor du çok dikişlerim vardı bu yüzden bana korku gibi kaldı