Ben 6 ay önce üçüz kürtaj oldum şuan gebeyim 5+6 dayız bayramdan dolayı 2 günde 1 kan ver dedi doktor normalde beklerdim 8 haftayı ama salı günü gideceyim yine cogul mu sknti varmi diye dusunmekten bi hal oldum betam çok güzel artiyor ama ultrason yapılmadı daha