Sizdenbirii1
Balım moralini hiç bozma, ben de ilk yaptığımda yoktu erken yapmışım meğer. Sonra reglime 2 3 gün kala yani en son ki iliskiden 12 13 gün sonra tekrar yaptım silik çıktı, regl olmam gereken gün yine yaptım biraz daha koyulaşmıştı sonra kan verdim. Stres yaptıkça insan kafaya daha çok takıyor. İnşallah her şey gönlünce olur. Iliski üzerinden en az 2 hafta gecmesi gerekiyormuş testte görebilmek için.