Kızlar selam. Evde gebelik testinde pozitif gördüm. Kan vermeye gideceğim ama çalıştığım için sabah gidemiyorum. Öğleden sonra kan verebilir miyim sağlık ocağına sizce. Ya da acilde kan verebiliyor muyum acaba bilginiz varsa bana yazabilir misiniz 🙏🏻