Kızlar ben 4 ay önce bi düşük yaşamıştım 7 haftalıkken önce lekelenme olmuştu diğer günü kanamaya döndü git gide artmıştı kanama toplamda 3 gün içinde düştü şimdi yeniden hamileyim 8 haftalık 18 gündür kanamam var ilk 4 gün çok az lekelenmeydi sonra kanamaya döndü işte doktora gittik kalp atışı vs vardı şimdi asıl soru şu ki ilkinde kanama oldu düştü hemen, bundada kanama var demekki bi sıkıntı varki kanama var bundada düşük olma ihtimali yüksekmi yada düşecek olsaydı şimdiye kadar düşermiydi bu durumu yaşayanlar kanamanız bailadıktan kaç gün sonra düşük yaşadınız bide şöyle bi ayrıntı var ben bugüne kadar ilaç iğne fitil vs hiçbişey kullanmadım doktor vermedi mesela bazılarının kanaması oluyo ilaçla fln durduruyolar bi sireye kadar ama düşüyo bebek ilaç süresini uzatıyor bnde öyle bi durumda olamaz ilaç kullanmadıgım için lütfen beni bi aydınlatın çok karışık oldu ama sürekli düşünüyorum acaba kalbi atıyormu hala diye