Merhabalar. 17 nisanda sezeryanla kız annesi olmayı planlıyorum fakat bu aralar biraz daha farklı hissediyorum ara ara değişik sancılar kasıkta baskılar gibi gibi.. Asıl duvar testinden geçemedim dün… geçen hafta rahatlıkla yapabildiğim, duvara sırtımı verdim yere oturdum ve bir ayağımı diğer ayağımın üstüne atmaya çalıştım ama nafile ayağım yerden 5 cm kalkıyor sadece… bence 17 nisana kalmadan doğurucam ne dersiniz? Deneyen var mı?