Zakine İki bucuk aylik bebegime 3- numara bez kullaniyorum bikacgundur daha rahat oluyor ,iki numara anca oluyo ,buyuk bez kullanmakda sakinca varmiki.
minikbebegim06 Zakine bebeğim 2 aylık ben de 3 kullanıyorum 2 rahatsız ediyor hemde dar 3 daha rahat hatta 1 2 haftaya 4 e geçebiliriz
Zakine minikbebegim06 aynen 2 bizdede kucuk artik anca geliyo ayni bir bumara gibi cok az fark var aralarinda ama üçü alinda ucde baya fark var baya buyuk ,beli geliyor rahat ama alt kismi biraz buyuk kaliyor o soeun olurmu acaba dusundum
plajterligi Zakine taşma sızıntı vs yapmıyorsa, bacak arasını çok aralıklı bırakmıyorsa sorun yok. Bezin büyüklüğü bacak yapısı için önemli ona dikkat ettiğiniz sürece problem olmaz
minikbebegim06 Zakine biz sorun yaşamadık hatta hiç pişik falan olmadı bence büyük olduğu için tenine tam temas etmiyor o yüzden olmadı diye düşünüyorum hangi marka kullaniyorsunuz
Balbebek012 Zakine taşmıyorsa bebek rahatsa sorun olmaz zaten bebek kilo boyuna göre her bezin bedeni aynı olmuyor