Brnnnn Kızlar 12 haftalık hamileyim bu zamana kadar plastik şişedeki suları tükettim çevremde onların çok zararlı olduğunu söyleyenler var, arıtma cihazımız da var ama ne kadar güvenilir o da şüpheli. Siz nasıl tükettiniz düşünmekten yoruldum?
obli Brnnnn normal pet şişedeki suyu kullandım başka bir seçeneğimiz yok arıtma suları zaten önerilmiyor. 🤷🏻♀️
Betamom Brnnnn jav suyun kalitedi güzel içeriğide. Biz 5lik alıp camlara koyup dolaba atıyıruz (soguk içtiğim için )
obli Ecem_P içindeki tüm mineraller vs arıtıldığı için önerilmiyor diye biliyorum benim ailemin, ablamın evinde de arıtma var ama artık onlar da hazır su içiyor.
ayseayseaysee Brnnnn doğduğumdan beri ek mineral filtreli arıtma suyu kullanıyorum 😅 annem bana hamileyken de arıtma suyu kullanmış. Aylarca plastik içinde güneşin önünde beklemiş su bana daha sağlıksız geliyor ki zaten hazır su içtiğimde bağırsaklarım düğümleniyor
dilaradoyan obli artık çoğu arıtmada mineral filtresi var. Özellikle araştırıp öyle arıtma kullanıyoruz