Poyraz07 Merhaba ben şuan tam 30haftalıgım calısamaz raporu alacagım 16gun sonrasına yanı 32+2ye denk gelıyor bır sorun olurmu yoksa 32+0 da kesın almak mı gerekıyor yanı bunun ıcın tahlıl vs yapmıyor dmı rapor yazıyor sadece
Elifff11 Poyraz07 bende 32+2 de almak zorunda kaldım bayrama denk geldiği için sıkıntı olmaz merak etmeyin. Normal muayene ediyor rapor istediğinizi belirtiyorsunuz.