@mervensa hastane iyiydi ben doğum yapalı 7 sene oldu medical palace gidiyordum o dönem doğumum tatil zamanına denk geldi hastanede çocuk doktoru yoktu bebeğimin küvöze girme riski olduğu için şuan şehir hastanesinde Mustafa Oğuz Yılmaz ayrı hastanelerde olursanız sıkıntı olur senin için istersen seni yönlendireyim dedi doğum için gittiğimde o yüzden son dakika gittim Özlem hanıma , ekip olarak güzeldi ilgileri hastanede temiz ve ilgiliydi.Ama doğumum çok zor oldu o yüzden sanırım hiç sevemedim