sutlukahve_ En son 15 Şubat’ta regl oldum gecikme olunca test yaptım iki tane silik çıktı bayramdan önce de awox aldım 2 kez yaptım farklı zamanlarda negatif zaten pcos var bende baya düzensiz o yüzden yarın tarlusal kullanmaya başlayayım diyorum
Anonimb sutlukahve_ bende de pco var adetim gecikmemin 2. haftasında öğrendim. Önceki ay tarlusol kullanmıştım. Hatta tarlusoldan sonrasında rahim temizlendiği için daha kolay gebelik demişlerdi. Ve gerçekten sonraki ay gebe kaldım şükür
Pinaraydin_2969 sutlukahve_ şu anda aynı durumu yaşıyorum yarın sağlık ocağına gidip bir kampanyalara geleceğim benim de en son 1 Şubat adet tarihimdi. Kaç kere test yaptım silik çıktı ama adet de olmadım…
sutlukahve_ Zeyneppp16 ama silik çıktıktan 1 hafta sonra awoxla denedim negatif olsa çıkmaz mıydı malum yalancı pozitifler arttı
Zeyneppp16 sutlukahve_ belli olmaz belki awoxta yanılır veya hassasiyeti farklıdır. Emin olun kan verip
sutlukahve_ Damla2024_ aslında zannetmiyorum ya çünkü Benimki hep düzensizdir yinede ne olur ne olmaz test yapıp içeyim ben
sutlukahve_ Pinaraydin_2969 hiç kan vermedin mi peki benim hep silik olsa acaba mi derdim ama awoxta bişey çıkmadı zaten yoktur da eminim ama işte kafama göre kullanıp tedirgin olmak da istemiyorum
Pinaraydin_2969 sutlukahve_ yani silik cikti hep hiç net bir çizgi olmadığı için vermedim kan. Yarın vereceğim kan sonucuna göre zaten ilaç kullanırım