Elfblm Merhaba 6+2 oldum ama yaklaşık 1 haftadır sırtımın sağ kısmında bir bölüm sadece sürekli ağrıyor yürürken bile otururken sırtma yastık koymadan oturamıyorum sizce normal bi durum mu bu kadar ağrı?