Tomurcuk123 bizim ilk olarak tese ameliyatımız oldu çünkü eşim Azosperim çıktı çok şükür ki sperm bulundu 4 tüp dondurttuk 4 tüp için 6.000 falan ücret ödedik dondurma için
Ardından adetimin 2. Günü gittim yumurta geliştirici iğneler haplar vermeye başladılar bu ilaçların ücretinin çoğunu devlet karşılıyor ama yine de her eczaneye gitmende 500-1.000 TL’den oluyorsun fakat tüp bebek ilaçları için aylık kotalar var kotası dolan eczaneden ilacı almak istersen devlet desteği kalkıyor o anki ilaç için 500 TL oluyor sana 4.000 TL o parayı vermemek için eczane eczane gezdik biz bazen ilacı başka şehirden tedarik ettiğimiz bile oldu neyse ilaç kullanımı ile yumurtalar istenen büyüklüğe gelince küçük bir anestezi işlemi ile sizi 15-20 dk uyutup yumurtaları topluyorlar daha sonrasında bir sonraki adetini bekliyorlar ki tahmin toplasın kendini eğer taze transfer değilse. Tazede hemen transfer oluyor galiba. Benim dondurulmuş embriyo idi. Yumurtalar toplandıktan sonra adetini beklerken elimden alsıkları spermlerden 1 tüpü çözdüler tüp başı çözme ücreti 1260 tl idi 20 küsür yumurtam vardı 11′i döllenmeyi başardı fakat 5. Güne sadece 4 tanesi ulaştı sonra bunları 3 tüp şeklinde döndürdüler 5.000 küsür para yatırdık ona da 2 tane tekli 1 tane çift embriyo olarak ayırdılar çünkü 3. Denemede çift embriyo Yolluyorlar.
Benim ilk denememde 12.000 küsür tüp bebek ücreti ve 1260 tl tek embriyo çözme ücreti ödedik tutmadı ikinci de ise 8-9 bin küsür devlet katkı payını istediler ve 1260 TL çözme ücreti ve tuttu şükür bugün keseyi gördük darısı kalp atışına ve kucağımıza almaya inşallah 🙏 bu işlemler en az 2-3 ay sürüyor ki öncesinde benim doktorum bana Folik asit falan da vermişti benim işlemim daha uzun sürdü parça parça işlem başı olunca ödemeler de çok şükür ki kredilik etmedi bizi zorlandık ama ödedik bi şekilde darısı isteyen herkesin başına olsun inşallah🙏