2 ay 22 gün oldu doğum yapalı yeni regl oldum suttumde sanki azalma oldu kizlar regl düzelince geri eski haline döner mi suttum önceki gibi olurmu sizce korkuyorum da bebeğim aç kalır diye bir 6 ay emzirsem iyi olurdu cevaplarsanız çok iyi olur benimde içim rahat eder