Merhaba hanımlar sorum şu 27 mart spiral taktırdım 2 gün kanama şeklinde akıntı oldu kesildi normale döndü 31 mart adetim başladı hala devam ediyordu bu gün 6 cı günümdeyim akıntı azalmıştı baya bu gün tekrardan kırmızıya döndü akıntım ve sanki adetin ilk günündeymişim gibi kanama oluyor bu normalmi acaba spiralim kaymışmıdır doktor kontrolune 5 gün var başına gelenler yanıtlarsa çook sevinirim şimdiden teşekkür ederim