annelikoo2525 Kızlar 12 de uyandım. Uyandığım saatten beri saatleri tuttum bu şekilde hareket etti bu saate kadar. Normal mi 38deyiz
ikibaloglanannesi Ates06 Bu haftalar da hareketler önemli. Allah korusun kordon dolanması vs açısından 10-12 hareket etmesi lazım doktorum öyle söylemişti. Post sahibi de o yüzden sayıyor🌸