fadime14 benim eşim önce benim dediğim olacak der hep öyle devam eder ama en son benim dediğimi yapar 😁 bunu bildiğim için ben üstüne gitmedim pek. Bana 20 tane isim bul ben içinden 5 tanesini seçeyim, o 5 tanenin içinden birlikte bulalım ismi dedim. Dediğim gibi yaptık. En son ismi o seçti gibi oldu, kuzey istedi, ben de başka bi isimde ısrarcı olmadım. Bi ara kafkas koyacam oğlanın adını diye tutturdu hayır dedim saçmalama o nasıl isim. Kendisi çerkes olduğu için kafkas koyacakmış. İzin vermedim 😁 biraz eşinizin huyunu suyunu bilmenize bağlı yani kızlar 😊