elasevgi Hanımlar selam sizler doğumdan sonra ne zaman adet oldunuz benim 2 ay oldu daha adet olmuşum bir de sancılı geçecek gibi bebeğim de küçük yatırıyor beni bu sancı 🤕 neden böyle erken oldum annem 8 9 ay sonra olmuş benim çok erken değil mi
Eldgrn elasevgi bu kişiden kişiye değişir. Ben 18. Ayda oldum arkadaşlarım 40 çıkar çıkmaz oldu mesela o yüzden erken geç olarak algılamayın.
mervemurat16 elasevgi 10,5 ay sonra regl oldum sezaryen doğum yaptım kişiden kişiye değişiyor bu durum kimi 40 ı çıkmadan oluyor
rumikaa elasevgi ya saçma olacak ama adet olduğumu nasıl anlayacağım 20 gün oldu doğum yapalı kanamam ara ara oluyor 40 ımdan sonra hemen olursa adet olduğumu anlar mıyım
Guzelanne56 elasevgi ilk çocuğumda kırkım çıktı 15 gün sonra adet oldum duzenlı devam ettı, ıkıncı çocuğumu doğurmalı 4 ay olacak hala olmadım her kadından kadına degısıyor