Nalannnnnn Kızlar ben ( Yasmin ) doğum kontrol hapı kullanıyorum. Yalnız adetim 11 gün kadar gecikti. 9. Günde yani cuma günü gebelik testi yaptım. Negatif çıktı. Bu hap bu kadar dengeyi şaşırtıyor mu ? Yani hiç bu kadar gecikmemisti. Başına gelen var mı ?
Nalannnnnn Hamilelik düşünmedigim için konuyu bu şekilde acmamıştım :) daha öncesinde çok sık oluyordum ve bunun için jinekoloğa gittim. Her hangi bir şey çıkmadı elhamdülillah. Yani bu kadar gecikme neden kaynaklı olabilir ki
Nalannnnnn Gebelik gibi bir durum yaşayan var mı doğum kontrol hapı kullandığı sırada ? Veyahut gebelik testi yaptığında negatif çıkan fakat gebe olan ne biliyim nasıl soru soracagimida şaşırdım 🤦🏻♀️
Nalannnnnn Doğum kontrol hapı kullanıp hamile kalan var miii ? Ama olsa idradrda gebelik testinde çıkardı dimiii
mavideniz9696 Nalannnnnn hamile olsan testte çıkardı tabi 11 gün gecikmişsin direk çıkardı hem de. Hamile degilsindir döngün bozulmuştur İlaç kullanıp hamile kalan hiç görmedim hayatımda
mavideniz9696 Tamarix yanlış kullanırsa zaten kalır tabi her gün aynı saatte kullanılması gerekiyor ve 1 gün bile unutmayacaksın. 1 gün bile unutsun sonraki 10 gün korunarak ilişkiye girmen gerekiyor bende 4 sene ilaç kullanarak korundum